Det snöar!!! *

Skrivet 2009-12-11 Klockan 15:14:14

Hej nu har jag precis kommit hem, i dag så var det lucia i skolan och Jojan var med (hon var tärna) själv så satt jag och tittade på och åt lussebulle   MUMS....
Ikväll så är det idol och jag tror att Erik kommer vinna det kan man nästa räkna ut, men jag hejar ju på Tove som åkte ut föra gången :(

Hoppas alla får en bra helg<3333

Dagens najsiga bild:

*********************************************************************

*********************************************************************
SNOW

/jossan <3




Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2009-12-11 Klockan 15:36:35
vem var du hemma hos?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? jag skulle chansa på att du typ kanske va hemma hos linda!!!! kram kram


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0