GÄSTBLOGG! :D

Skrivet 2010-04-16 Klockan 17:40:11

HEJSANSVEJSAN nu äre Linda som gästbloggar här då!

checka gärna min blogg åxå: http://lindabasket.blogg.se/

hursomhelst, nu sitter jag, Jossan, Jojjan och Ia här hemma hos mej och geekar :P<33
och jag har satt in deras nya header men den kanske inte syns ännu, blogg.se är ju lite seeegt.... (as always)

aa, kommentera gärna vad ni tkr om deras nya header så blir dom säkert jätteglada!

älskar mina bästavänner Jojjan o Jossan :D <333

bara så ni vet ! ;)

hare' bra och glöm inte kolla min blogg åxå ! :)

pussskraaaaam<3

hahhaha, här är jag! (Linda) :P

och det här är deras nya header i miniatyr;D



Kommentarer
Postat av: JULIAA <3

Skrivet 2010-04-17 Klockan 10:15:26
guuud! den blev jätte fin!!!!! :D <3 i like the jordgubbe :D ;P <3


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0