Hemma hos ia!!! <333

Skrivet 2010-04-28 Klockan 17:02:05

ia gästbloggar:
Hejj alla söta små kidz!!
Asså jaaa jojjiz ååå mandiieee ligger på mitt på golv åå målar naglar ^^<3 ;ooo
Aaa assså jojjiz saa att de (eller om D va mandiee som sare;ooo)
att de e typiskt tjejer haha dä ärä åsså!
i lyssnar på Justin Biiiieber! <333333333333  Baby baby baby åååhhh like baby baby baby ååååh like baby baby babyåååååh !! <333

Hahahaaa =) Shitt ja fryser :DD ska stänga fönstret som typ står på viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid gavel ;oooo

Asså jag höll på att dööö när jag när jaa skulle stänga dää för assså ^^ fönstret stog på viiiid gavel like I said åå då hadde haspen (venne varä heter brist på ord (= ) hadde åkt såå när jaa skulle nåå haspen (?) så behövde jag sträcka mejj långt ut så jag höll på att ramla ner från mitt rum ;))

Hahaha jojjiz tkr att justin bieber liknar anna anka ;p Hahha

Men jojjiz ska snart hemm ;(( <33333

Ajja sry för att jag skrev låååååååååångt hahah åå jaa vet att ja skrev c* men jaaa.... hehehhehehe sry! <333


Hejjdååååååå! <33333333 Älskar er (om de e dejj ja menar fattar du det^^ <3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0