OH BEAUTIFUL DAY :D

Skrivet 2010-04-08 Klockan 16:06:49

HEJ HEJ HEJ!!
Jag ät super glad för det är jätte fint väder!
Jag kom precis hem från Amandis (Amada tempel) vi hade det fett nice idag, vi cyklade till täbban där vi gick runt jag byte en tröja och så provade roliga kläningar på JC sen så åt vi på Mcdonalds :P
Imorgon så ska jag nog hänga lite med kompisar på förmiddagen sen ska jag nog in till stan på eftermiddan och äta på resturang <3

COOLING KRAMAR FRÅN JOSSAN ♥

BILDER FRÅN IDAG:





p.s Jojjan kommer hem sent i natt/kväll :D


Kommentarer
Postat av: Amanda

Skrivet 2010-04-18 Klockan 20:35:54
Ohh! den sista bilden var finast!! (( alla var fina ;))

URL: http://madyson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0