OMG!!

Skrivet 2010-04-07 Klockan 11:24:44

Hej nu sitter jag och väntar på Mia!!! (Maria) Amada tempel och Julia <3
Igår gjorde jag en massa saker först åkte jag och Mria till täbban och åt lunch och köpte var sin tröja från Ginatricot:
 OH MY GOD VAD SNYGG MIN TRÖJA E!! XD

och Maria köpte en turkås med blå text där det stog every day is a happy day :)
Sen så gick vi hem till Julia där hon och Amanda var och så var vi hemma hos Julia hela dagen tills mamma ringde och var as arg för att jag skulle varit hemma för en timme sedan men men var iallafall en super kul dag nu så måste jag sluta skriva för annars orkar ni inte läsa allt plus att Julia och maria ringde dom är på väg !!!

SES JOSSAN ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0