Julkort

Skrivet 2010-12-05 Klockan 18:38:22

Halloj :D
Nu sitter jag och gör årets julkort, mamma sa att jag skulle göra det. Jag är rätt nöjd med utseendet men jag kan inte visa det här på bloggen för då blir det ingen överaskning för dom vi ska skicka det till, inte för att någon av dom läser bloggen eller Jojjans familj ska få det :)

Sorry om jag inte skrivit på ett tag :/

Idag vaknade jag tio över tolv!
Sen åkte jag och mamma till TC och köpte födelsadags present till min bror, han fyller år imorrn :O
ikväll ska han ha "fest" här hemma men hans små vänner hehehe
igentligen skulle jag hem till jojjan ikväll för jag vill inte vara hemma men hon är sjuk :(

Oooj hoppas ni orkade läsa allt
Puss o kram♥


Söt bild på Filippa från i fredags♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0