onsdag!!!

Skrivet 2010-02-17 Klockan 16:27:00

Tja bloggen nu sitter vi och skriver ett inlägg tillsammans för en gångs skull!!! Idag har vi varit i skolan och haft jätte roliga lektioner ialf ikväll ska jag (jossan) ha basket och vi ska få reda på om vi får vara med i skania (nordiskamesterskapen) och jag hoppas att jag får vara med och jojan har fotbolls träning utomhus i det Jättesköna vädret jag är så avensjuk......#host#host# not!! <33

lite bilder från i helgen när Jojan var och tittade på när jag spelade basket match :D

 jag är så snygg #host#

 hahah bollen går precis i!!!

 Cooling linda skuter!!!

 linda du ska tacka oss du såg lite rolig ut i ansiktet :D p.s det ser ut som om jag sparkar henne i magen.


//jojjan o jossan <3333333333333


Kommentarer
Postat av: karro

Skrivet 2010-02-17 Klockan 17:17:42
hihi jossan du ser ut som en liten balett dansös gulle <3

kram karro!

URL: http://bjernefalk.blogg.se/

Postat av: Anonym

Skrivet 2010-02-27 Klockan 13:59:27
hahahahahahaahh har inte skrattat så här på länge asså den här bilden var JÄTTE rolig! (( jag är inte ironisk )) X)<33333


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0