Helgen!!!

Skrivet 2010-01-31 Klockan 12:17:28

hej!!! Hoppas alla har haft en skön helg även fast den inte är slut!!!
Igår var jag på fotbolls träning det va kulligt!! XD
Sen så åkt jag och mamma till stan och shoppade lite att va jätte kul och
vi fikade på ett jätte mysigt fik som jag inte kommer ihåg vad det hette men det låg på serelgatan iallafall!!!
ikväll mellan kl.20:00-22:00 så ska jag spela TÄBY BLIXTEN!!!!!JIPPIE XD Jag hoppas att vi vinner, jag är så sjukt taggad!!!
Här kommer några bilder på mina inköp:



En lång grå kofta från JC jag kommer inte ihåg vad den kostade!!




En svart hel vanlig tröja som ocxå är från JC 199kr!







Ett jätte gulligt halsband som jag köpte i fredags,
 när alla tjejerna va i täbban!! 79kr från BIK BOK!!



Och tillslut ett par jeans leggings från stadium!!!

kramizar //jojan!!


Kommentarer
Postat av: karro

Skrivet 2010-01-31 Klockan 21:27:11
grymt fina inköp :) <3

Postat av: Linda

Skrivet 2010-02-01 Klockan 19:47:40
fina kläder jojjo<333 :)

URL: http://lindabasket.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0