Gud vad arg jag blir!

Skrivet 2010-07-14 Klockan 18:05:53

Hej, som ni läste i rubriken så är jag arg.... på pappas dator den har inte nåt typ Adobe flash program så det går inte att ladda upp mer än en bild i taget och det är därför jag inte har laddat upp bilder på jättelänge (SOM JAG LOVAT) SORRY :( Ja nu förstår ni varför jag är arg men jag är också glad eftersom det är sånt bra vädet det är över 30 grader här på Öland varje dag, stackars Jojjan det är typ varmare i Sverige än på Kreta men hon har nog det jätte bra ändå ;P
Idag har jag varit på stranden, som alla andra dagar idag var det 23 grader i havet ;)


Dagens ända bild:

En blomma (tagen med systemkameran)

//Jossan♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0