FÖRLÅT x 100!

Skrivet 2010-07-04 Klockan 22:37:34

sorry, för att jag int har skrivit nåt på typ flera år............................Jag har liksom vart helt off sen sommarlovet!!! aja, men det är ju så gr8 väder, palla sitta inne vid datorn:)!!!!!!

Den här veckan har jag varit några dagar hemma hos farmor å farfar.............................det var väll helt okej!!!
och i torsdags hade min brorsa ner min mobil vattnet, som tur var låg den i byxsfikan så den flöt ovanpå vattnet så jag hoppade i och försökte rädda min mobil och skrek : FUCK U till min brosa, hahahah...... och ni förstår själva att mobilen inte funkade:(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Planer för veckan:
Mån:
Tyvärr åka till TC även om det ska va 30 g, men jag måste hitta en ny mobil!!!!!
Tis: va med farsan å brorsan och åka och bada och spela tennis!<33
Ons: PACKA!
Tor: Flyger till.............KRETA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Resten av veckan: Va på ...........................KRETA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Längtar tillbax NY!!!


ska försöka skriva så mycket jag kan, men förvänta er inte så mycket!!!!!!!!
 Saknar alla vänner såååå mycket!!!!!!! love u <33333333

  
KRAMAR JOJJAN<33


Kommentarer
Postat av: Linda

Skrivet 2010-07-05 Klockan 11:00:10
men det var väl snällt av din brorsa för då får du ju en ny mobil! ;P <33333333333333

URL: http://lindabasket.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0