hej hej värmen!

Skrivet 2010-07-07 Klockan 20:23:44

Hej jag är ledsen att jag inte laggt upp bilder än men bilderna som jag taggit med systemkameran ligger på pappas dator och nu är jag inne på mammas dator så ni får hålla ut ;P
Imorron åker Jojjan till Kerta och jag är fortfarande på Öland och kommer att vara här typ tre och en halv vecka till sen kommer jag hem i några dagar sen åker jag till Hedermora på basketläger ;P aaa men det är långt dit ;)
SES nu ska jag kolla på fotboll Spanien vs Tyskland, jag hejar på Spanien men jag tror tyvärr att tyskland vinner 
:(
//Jossan <333333333 


Kommentarer
Postat av: Elin

Skrivet 2010-07-09 Klockan 23:44:12
Spanien vann!

URL: http://basketforalltid.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0