Vill bara hem!!!!!!!!

Skrivet 2010-07-30 Klockan 17:21:03

Hej alla jag saknar er såååå!!! <333
Idag har jag ärligt talat inte gjort något specielt vi åkte ner till havet för att bada men det blåser as mycket och det är 15 grader i vattnet så vi badade inte :(

På måndag kommer jag hem! ;P pappa åkte hem idag jag är avis på honom!

Hoppas det blir fint väder nästa vecka så vi kan åka ut i skärgården (Jojjan you know) och att vi kan bada mm.
Pappa har ju åkt hem så jag kan inte lägga upp en bild men när jag kommer hem så lovar jag en bildbomb!

Som jag sa JAG SAKNAR ER!

//Jossan♥



Kommentarer
Postat av: Ellen

Skrivet 2010-07-30 Klockan 19:23:58
sv: japp då drar jag igång men bloggandet igen ;)

joodå har haft ett helt okej sommarlov, men jag längtar tills skridskorna kommer fram igen :)



själv då? har ditt sommarlov varit bra? :D<3

URL: http://ellenbackstroms.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0