Är på landet ;P

Skrivet 2010-06-26 Klockan 18:01:30

Hej hej
Nu är jag på öland, jag kom hit i torsdags natt och kommer vara här i typ FEM VECKOR!!! vet inte riktigt hur jag ska klara mig utan mina vänner :(
Jag kommer nog inte updatera så jättemycket men jag ska försöka, den här veckan som kommer, kommer jag nog inte skriva något och troligen inte Jojjan heller men jag lovar att jag ska lägga upp bilder som jag taggit med system kameran veckan efter, så försök håll ut alla datanördar som är inne hela sommarlovet vi kommer försöka updatera så mycket vi kan (skoja ;P).
Idag har jag badat i HAVET för första gången i år (förutom när jag badade i Thiland) det var typ sjutton grader det var ganska kallt men ändå skönt, här på öland är det mycket varmare den här helgen än var det är i stockholm ;) hahaha alla som är i stockholm ;P

ganska långtråkigt inlägg mycket text och inga bilder men hoppas ni hade en bra midsommar kramar JOSSAN♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0