HEJSAN!!!!!!!

Skrivet 2010-06-12 Klockan 20:08:08

HOLA!
Det är en grej som jag inte har fattat och det är att: JAG HAR SOMMMMMARRRLOOOVV!;)
OMG it`s the word!
Idag vaknade jag 11!!! skönt:D <333
Senare var jag på släktträff......jippi (host) aja vi var inte där så längen så det var helt OK!
Så här ser min sommar ut ungefär:

första veckan: va hemmma och va med kompisar!!!<33
Fotbolls cup i Örebro<3333333333
andra veckan: Hemma!
Sen på fredagen: midsommarfirand men vänner!!
en veck hemma hos Farmor å Farfar!!!!
KRETA I EN VECKA!!!8)
En vecka i Idre och "vandra"hehehehe kul!
sen ska vi vara ute med båten!!
och sen är det ju typ bara 3 veckor kvar till 7:an!
Jag ska försöka skriva så mycket jag kan!!<333
foto: JAG!
The photo is to my best friends because I`m gonig to miss you
so,so, much<33
Have a nice and good summer!!
I love you all and I hope you know it!!!
//Jojjan<333

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0