inte min tur dag :(

Skrivet 2010-06-22 Klockan 19:59:59

Tja
Idag var det inte precis min tur dag,
en lista på allt jag inte hade tur med idag:

1. Jag trillade på läktaren i solna hallen och har ett blåmärke över halva låret,aj har ont! :(

2. Tappade bort min basketboll, hoppas den kommer fram :(

3. Det var as lång kö på vägen hem när jag och Linda åkte buss :(

4. Varit inne heladagen i en baskethall när det var as nice väder ute :(

5.OCH  ÄR  AS  TRÖTT :(

Men annars är det bra hehehehehe ;P

Om ni undarar så har jag varit på Shalströms summer camp hela dagen det är därför jag har varit i en baskethall ♥ ;P

 men jag älskar ♥BASKET♥ ändå!

//Jossan♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0