Lovely <3

Skrivet 2010-06-27 Klockan 17:58:17

Hej alla sommar människor!
Jag hade fel förra inägget jag trodde inte att jag skulle kunna skriva något den här veckan för mina föreldrar har åkt hem från öland och kommer tillbaka nästa helg och dom tog med sig datorn så då trodde jag att jag inte skulle kunna skriva men nu är det så att vi har en dator här på öland son jag kan använda ;P
Ilf idag har jag först åkt till Borgholm för att äta glass och kolla på båtar och där träffade jag mattis <3 (världen är väldigt liten) sen åkte vi och badade det var nice;P ♥
Men jag kan fortfarande inte lägga upp bilder för än nästa vecka! ;P


I frdags tror jag att det var ett år sen MJ dog! :(

//Jossan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0