tja summer people!!!!!!;)

Skrivet 2010-06-08 Klockan 21:32:01

hej! Idag var det inen estet lektion......sååå vi slutade 2 typ!!!!
Efter skolan gick jag Ia, Manda och Julia hem till Ellen<3333 !!!
Vi åt mellis och åt typ upp hela deras kladdkaka hahaahah!:D sen lekte vi med
prick (pricken) Ellen hund också lekte vi med ERIK!!!!!!!!!!! Jag menar hur kan man va så söt??
Han e såå grymt sÖÖt!!
JAG HADE ILLAFALL SKITKUL!!
åhh länktar till sommarlovet såå sjukt mycke det är det ända jag tänker på 24/7!
3 små dagar kvart!

hihihi fin bild!


Foto: lilla jag!

Gå in på facebook och se alla bilder från lindas tjtejmiddag!!!'
P.S det här är jossans nya smilie:  (c :

kramizzar jojjan<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0