Tor,Fre,Lör,Sön....

Skrivet 2010-06-13 Klockan 13:29:24

Hej jag har inte skrivit på länge men jag har varit upptagen men nu tänkte jag skriva vad jag har gjort dom senaste dagarna:

I torsdags så var vi på Skansen med klassen det var faktiskt helt okej och det var väldigt varmt ute.


Tre bilder från skansen, och på kvällen så var jag på student fest det var min kusin Maja som tog studenten Grattis!!!

I ferdags så var det SKOLAVSLUTNING!!!

I lördags (alltså i går) var jag inne i stan på Lovefestival det var nice här kommer en massa bilder:





 Min skor ;P


Hur man blir en kung/drotting:
1: hur man är glad
2: hur man bugar
3: kungligspagat
4: hur man vinkar

Och idag (söndag) så ska jag på picnik/avslutning med basket laget :)

//Jossan♥ 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0