Host host

Skrivet 2010-03-28 Klockan 17:25:03

Hej allesamans nu sitter jag och surfar runt lite på datorn har inte så mycket att göra är nämligen sjuk  men tror nog att jag kommer till skolan imorron, igår så spelade jag match (elr vi i basketlaget) mot Djursholm (jag spelade fast jag var sjuk jag ville inte missa semifanal) vi vann med ett poäng tackvare Kristin som satte båda straffkasten i sista minutern och vi låg under med ett poäng .
I veckan har jag tränings förbud mina tränare vill inte att jag ska bli sjuk igen eftersom vi ska till Scania på torsdag JIPPI!

ses kramar från Jossan


Kommentarer
Postat av: jojjan

Skrivet 2010-03-28 Klockan 19:35:24
ååhhh stakare krya på dig!!!!!!<333333

kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram!!!!!!!!!

:D


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0