Läget :)

Skrivet 2010-03-11 Klockan 17:54:15

Hej idag är det torsdag och jag längtar enormt mycket till imorron då är det FREDDAAGG idag har jag inte gjort något specielt, var i skolan sen när jag kom hem så gjorde jag matte och engläxan SuperBoring!! men nu ska jag äta pannkakor MUMS :P sen ska jag på basket träning. Igår så var Elin och Karro! vi hade superkul, och igår så fick jag min tröja som jag bestälde på H&M se inlägget: Lite sega sorry! (det är tröjan med smilisen inte linnet).

Hoppas ni haft en bra dag kramar JOSSAN <3

heart.jpg black heart image by hell_ookitty


Kommentarer
Postat av: filippa ♥

Skrivet 2010-03-11 Klockan 18:53:38
Hihi taack! Jaa jag hade det jätte bra på Gran canaria! Hur hade du det i romme?? :P



Kram filippa <3

URL: http://filippalove.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0