RRRRRROOOOOOOMMMMMMMMMMEEEEEEEEE!!!!

Skrivet 2010-03-08 Klockan 12:17:01

Hi hi, hej igår kväll kom vi hem från Romme!!
vi har haft det skit kul !!! vi bode på hotelet som ligger precis vid backen,  vi hade egen bastu på hotel rummet, och vi har åkt skidor hela dagarna, och det har varit
 sol varje dag, och vi har myst framför TV:en, och ätit god frukost
på hotelet, och åkt bandvagn upp till toppstugan och käkat fondue (utals fåndy)!!!!

nu är jag och jossan med linda <3333
Här kommer bilder från Romme:

Backen!!!

hi hi, jag i backen!!


Jossani backen<333

 XD!!

Ha ha våra skidor!!! mina är dom där blå-röda!! jag hyrde dom, dom är inte snygga, jossans skidor är COOLA!!!

Kanske laddar upp mer bilder ikväll!!

KRAM <33








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0