hej.............

Skrivet 2010-05-11 Klockan 19:03:01

det var länge sen jag skrev ett riktigt (långt) inlägg!!
ska berätta lite vad jag har gjort dom senaste dagara:D

fredag: jag och jossan hade party, sååååååå kul, den blev lyckad!!!!och våra cupcakes blev en sukse (stavning??)<333
Lördag: spelade fotbolls match mot Enebyberg he he mot Fanny och Mattis!!! och vi vann med 6-2!!!! JIPPI XD
resten av dagen var jag typ bara hemma och slappade!!!! skönt:D

Söndag: hade jag genrep med dansen och sen var jag på bio i TC och såg "The last song" , en väldigt bra film som jag rekomenderar he he hinner inte sktiva vad den handlar om för det skulle täcka upp hela sidan hahahah!

Måndag: va i skolan som vanligt.......hade fotbolls träning askul!!!!!!!!!!!!!!

Idag: hade sovmorgon till lunchen 10:30 men jag skippade den och åt mycket frukost, så jag började med matte kl.11:05!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! slutade sen.......och nu är jag hemma och har precis ätit middag....nice! 

hoppas alla har det gött!!!

filmen jag såg!!!


//Jojjan<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0