Läxor -.-

Skrivet 2010-05-04 Klockan 16:19:15

hej hej förra inlägget blev lite kort tycker jag så jag tänkte skriva ett till men nu är jag hemma. Jag kom precis hem ska äta något när jag skrivit klart och sen göra en massa läxor -.- (som det stog i rubriken).
Ikväll så ska jag och Jojjan åka och köpa saker inför festen på fredag som vi ska ha hemma hos Jojjan, temat är kändis alla kommar vara utklädda till kändisar :) och jag ska vara .................. hemlis hahaha det säger jag aldrig :D Men det kommer bli as kul!!!

Planer inför helgen:
Fre: Kändis party :D
Lör. Typ fira min födelsedag med släkt och familj.
Sön: MIN FÖDELSEDAG OCH FINAL I MITT I CUPEN I BASKET!!!

Dagens:

dagens outfit: vit addidas kofta med en randig t-shirt och ett par jeans

dagens måste: Läxor -.-

dagens kompis: Jojjan

dagens låt: nothing On you B.O.B feat bruno Mars

dagens godis: har inte ätit något godis

dagens smink: mascara och lite foundation

dagens vill ha: ett par shorts från H&M som jag inte får fören på sön och jag vill ha dom på fre :(

dagens längtan: fre, sön och självklart SOMMARLOVET ♥

 Tog bilderna när jag gick hem från skolan det var typ hur många blommor som helst :O

// Jossan ♥


Kommentarer
Postat av: maria<3

Skrivet 2010-05-04 Klockan 18:03:38
åhh,, dom där tog vi när vi gick hem ju,, dom blev assnygga ju!!! hahah <3 ;)


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0