Loooovvvvv!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrivet 2010-05-12 Klockan 15:40:03

hejsan! i am so happy right now.... vi  är lediga 2 dagar!!!! tjohooooooo
och nu sitter särkert jossan på  tåget till Götebörg ( göteborg) hahaha hon ska va på cup där över helgen, hoppas dom får en funny helg och jag tror att dom kommer vinna för jag menar dom är ju bäst i stockhlom!! :D <33

I can`t wait for tomorrow it`s my BIRTHDAAAAAAAAAAAAAAAYYY!!!! omg jag kommer bli tonåring<3333
aja ska nog lungna ner mig lite nuuuu hihihihihi okej det går inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! just nu är jag hos Julia med Mia,Ia och Manda!!!! vi sitter och kollar på grey`s!!!

ska försöka skriva mycket i helgen <3







 grym låt!!! tycker jag iaf!

//Jojjan<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0