Hej!

Skrivet 2010-11-25 Klockan 08:45:16

Nu har jag sovmorron, så jag hade tänkt passa på att skrivat att inlägget som jag skrev( som jag har tagit bort nu för att det var så töntigt)om det var nånsom såg det så var det  int till nån, utan att jag bara hittade på typ nån dikt eller vad man ska kallade! så jag hade jag inget att göra så jag skrev den på bloggen! Om det är nånsom har blivit ledsen för att dom trodde att jag skrev om den personen så kan ni var lungna!

Jag älskar er! FÖRLÅT ♥ 







Kommentarer
Postat av: sofia

Skrivet 2010-11-25 Klockan 20:39:07
men varför tog du bort det om det inte var till någon? :O

jag hann inte lesa :'(<3

URL: http://lindajuliasofias.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0