:)

Skrivet 2010-11-13 Klockan 18:06:03

Har int kunnat skriva för att:

I fredags direkt efter skräckdagen så skulle  vi ha försenad halloween fest med fotbollslaget, jag skulle va där och hjälpa till och fixa innan,  så jag kom dit typ halv fyra och kom hem typ 10, orkade int skriva då!;P

I förmiddags hade jag fotbolls träning sen att min brorsa vid datorn jättelänge (vi har bara en dator ifamiljen), sen var jag i Täby en snabbis och nu så skriver jag!!! :D 


a juste Julia vann talanjakten i fredags, å jag är så glad för hennes skull, du var verkligen bäst Julia! <333333333


Tänkte ladda upp några bilder på fb nuu, så check it out!!!



Den här bjuder jag på! hihi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0