SKOLA, HEMMA OCH SNART TRÄNING! :)

Skrivet 2010-10-04 Klockan 16:20:26

Japp, ska snart på träning ska bli riktigt kuul! :D Ha sutit och gjort spanska läxan ett tag nu , men är klar nuuu, gööööttt! <33 Juste de idag är KANERBULLENS DAG! Jag tycker alla är värda en liten bulle denna dag! hihihih

U.s.B om sorry, tänkte skriva imorse, men internet lagga.....:):
Hejsan :D Äre du som tagit bilden på tomaterna? Den var iaf riktigt fin! Hur har helgen vart?
IP: 85.227.179.174
SVAR: Tack, det är jag som har tagit bilden, jag som driver denna blogg med min bästvän jossan, vi
båda älskar att fota och sånt! helgen har varit chill! :DDDDDDDD







Vad tycks? själv gillar jag nog den svart/vita bäst!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0