Föreldrafritt.

Skrivet 2011-04-14 Klockan 17:47:56

Jupp jag blir ensam med min brorsa själv ikväll, jag ska laga mat om ett tag eller värma på något och se är det träning som är så efter längtat! :D
Idag var det min längsta dag -.- men vi var typ i datasalen på tre lektioner.
Och imorgon för alla som inte vet hahaha så är dt sista dagen innan påsklovet :D

Mina påsklovs planer:
Lördag & söndag: Jag ska typ på final four med Elin nån av dagarna och sen ska jag väl träna lite och vara med vännerna :-D
Måndag & tisdag: vara med vänner och typ åka in till stan. Och träna såklart!
Onsdag:vara med vänner och packa!
Torsdag: Då bär det av mot södertälje där jag ska spela SCANIA!
Fredag, lördag & söndag: Scania :-D
Måndag: ledig typ röddag så får se vad jag hittar på :)

bilder från förra årets scania, jag ser as liten på bilderna :)
//Jossan♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0