Längsen jag upptatera??

Skrivet 2011-04-05 Klockan 16:13:23

ja, jag vet! jag var ju sjuk i går och i söndags och du tänker man ju: åhh va bra då kan jag ju blogg lite extra mycket men sen så blev det ju inte så jag orkade inte, jag kollade på film och teve isället ;)

 Nu om ett litet tag ska jag till tandläkare för att se om jag ska får tandställning elr inte!! jag är ju typ 80% säker på att jag ska få det men men, jag vet inte om jag tycker att det är bra eller int? man vill ju int går runt med överbett hela livet, men det verkar jobbigt att gå runt med massa metal i munnen i typ 1 elr 2 år :) efter det ska jag typ då " domar utbildning" , där blir man liksom utbildad till domare så jag kan vara domare när små barn ska spela fotbollsmatcher här i Täby, nice va?? man får pengar för det<33


FOREVER


//jojjan :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0