Monday afternoon.

Skrivet 2011-04-04 Klockan 16:15:09


Ph:Me
Kom hem från skolan för ett tag nu sitter jag och Maria här vi hade tänkt att göra lite läxor.
Han inte blogga igår men först sov jag länge och sen åkte jag till täby och köpte en par byxor och ett par
jeans shorts från gina. Sen träffa jag Hanna och Randi och så gick vi och träna i tibble med Kristin också
vi var typ där i flera timmar sen så skulle dom hem så då åkte jag hem. På kvällen hade jag typ bara lite
mys med familjen och så såg jag på filmen "Taken" den var as bra men jag ska nog hyra den nån dag för jag han inte se början den gick på Tv :-D
Aaa men ikväll är det tränings match mot alvik....Pussar Jossan♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0