SCANIA CUP

Skrivet 2011-04-26 Klockan 17:33:16

HÄÄÄÄJ!
Hemma nu, kom hem i söndags kväll, orkade inte blogga igår men iallafall VI KOM FYRA DET BETYDER ATT VI ÄR FJÄRDE BÄST I NORDEN :D Vi ägde tjejer, älskar er♥
Igår solade jag med Maria och Johanna sen drog jag till Byäng och tränade lite med Elin, Jullan, Kristin och Krippe.
Sen gick vi till Täby och sen drog jag och Elin hem :-D Sen hade jag mys med familjen vi grillade.
Idag var det skola igen det kändes som vi hade sommar lov typ för det är ju så varmt. Aaa Randi började i våran skola idag!
Mina kvälls planer blir ingen träning för jag mår inte 100% men jag ska kolla på deppan hahaha PUSS Jossan♥

En bild från helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0