Sorry People!

Skrivet 2011-04-16 Klockan 14:36:19

har inte bloggade på tre dagar, sämstt, jag vet ;) det här har jag iaf gjort:

Onsdags: va i skolan och sen på kvällen utväklingssamtal, det gick bra :)

Torsdag: Va i skolan och sen dans och fotbollsträning, naajs:D

Igår: Va iskolan och sen åkte jag hem med Filippa och sen kom Klara och Elsa ♥ vi fixade en tacokäll med hela forbollslaget, as najs :) Vi åt tacos och cupcakes, kolla på film och spelade foftboll ute i mörkret, looove u girls<33

Idag: Vaknade ganska sent , sen åt jag frulle sen drog jag ut och sprang, med musik i öronen, skönt!


random picture!

/jojjan:)




Kommentarer
Postat av: Klara

Skrivet 2011-04-17 Klockan 22:05:26
så jävla kul det var! <33

URL: http://torgerson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0