TÄBY TÄBY TÄBY

Skrivet 2011-04-17 Klockan 22:03:36

Sorry för lite dålig uppdatering men igår åkte jag till tibble där jag mötte Elin och sen Gabby. Sen tog vi tåget och så hoppade Randi och Ellen på, sen åkte vi till midsommarkransen i stan där vi hoppa av och så gick vi till brännkyrkahallen där vi kolla på final four, vilket drag säger jag bara fick typ tinitus eller vad det nu heter men Täby vann i alla fall semin sen åkte vi till liljeholmen och åt på donken sen tog vi tåget hem, kom typ hem halv 10 sen kolla jag på film :)
Och idag åkte jag till brännkyrka igen med Elin det var ju final men Täby förlora med typ tio poäng, fast domarna sög. Men Täby klaken var ju bäst :-D
Sen tog jag Ellen och Gabby tåget hem.
Tack för en underbar helg tjejer! <3333
aaa imorron ska jag till stan med dom bästa men PUSS hörs //Jossan♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0