HAR INTE SÅ MYCKET ATT SKRIVA OM SÅ JAG KÖR PÅ DEN HÄR:

Skrivet 2011-08-18 Klockan 17:24:51

Bild 01 - En ny tagen bild på dig
Bild 02 - Fem bilder som gör dig glad.
Bild 03 - En person som betyder mycket för dig.
Bild 04 - Fem personer som gör dig lycklig.
Bild 05 - Två saker som jag inte skulle kunna klara mig utan.
Bild 06 - En bild på mig från när jag var liten.
Bild 07 - En sak jag önskar jag fick uppleva.
Bild 08 - En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna.
Bild 09 - Tre filmer som jag sett och gillat.
Bild 10 - Tre saker som finns i mitt rum.
Bild 11 - En låt som får mig att må bra.
Bild 12 - En onödig bild.

//JOSSAN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0