Hello....

Skrivet 2011-08-04 Klockan 22:17:06

har int skrivt på flerar år känns det som, jag var ju i Göteborg, på Gothia cup i en vecka sen var jag hemma en kväll och sen var jag i Italien i en vecka och sen var jag hemma i en dag och sen bar det av till Marias landställe.

iaf Gothia, var verkligen helt amazing, helt sjukt kul :) man hade likosm mints 5 gånger om dagen när man fick ont i magen för att vi skrattade så mycket, matcherna gick lite minder bra, vi hade väldigt otur men men........
Älskar IFK Täby F - 97 ♥

Sen bar det av till Italien, vi hade det jättebra, fin hus asnajsig pool och jättegod mat, härligt, förutom att vädret inte var så bra :(

sen var ju jag och jossan på mariaslandställe, jätte mysigt :)

har tyvärr inga bilder av nåt av dom här "resorna" men jag ska förmodligen laddaupp dom imorron.


en liten skruttbild bara, men den einte redigerad!



puss jojjjan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0