HONESTLY I DONT HAVE TIME TO HATE PEOPLE WHO HATE ME BECAUSE IM TOO BUSY LOVING PEOPLE WHO LOVE ME

Skrivet 2011-08-26 Klockan 20:05:18


En bild jag och Filippsen tog för några dagar sen...
Idag var man i skolan hade vanliga lektioner och så tog vi skolfoto, det gick bra tror jag, jag hoppas mitt induviduela foto blev bra. På det stora "klass fotot" så fick jag inte stå längst ut på kanten för första gången på typ sju år Weehhåå. Efter skolan så var jag lite med Markie. och juste Johanna åker till Göteborg och kommer på söndag. Imorgon ska jag ut och segla kommer kanske blogga är inte säker, vi får se hur det blir med det. Och sen på söndag ska vi spela paintboll med basketlaget set ska jävligt nice hoppas inte nån träffar mig bara hehehe Nu ska jag äta B&J PUSS JOSSAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0