WHEN YOU ARE YOUNG EVERYTHING FEELS LIKE THE END OF THE WORLD BUT IT IS NOT... IT IS JUST THE BEGINNING

Skrivet 2011-08-25 Klockan 16:57:29

~ Zac Efron in "17 again"

HEJ på dig som läser detta! Kom nyss hem från Filippa, jag var hemma hos henne och hjälpte henne med en sak och så åt vi lite, sen var hon tvungen att åka och dra ut en tand wish u luck! Aaa innan det var jag i skolan det var rätt chill vi började med lektioner på riktigt idag. Orkade inte blogga igår men jag tränade inte då men dagen innan var jag i Byäng med Elin, Jullan och Negar fast hon åkte hem efter ett tag, men mitt när vi tränade gick brandlarmet WTF! så vi var tvungna att lämna lokalen, satt typ utanför och pratade med Elin, Jullan, Alex och Rasmus. Sen drog jag hem men jag tog fel väska, jag tog Jullans väska så jag var tvungen att åka tillbaka, duktig jag är...
Om en stund åker jag på träning KRAM JOSSAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0