-

Skrivet 2011-12-18 Klockan 23:13:36


heeej alla läsare
har inte bloggat sen i tisadags men men veckan har gått bra inga fler läxor nu weehåå, igår (lördag) så fick jag gå upp ganska tidigt för att hjälpa till i kiosken i byäng sen kl.12 var det samling till matchen som vi spelade mot södertälje, igen, och vi vann denna gången med. Med typ 10poäng jag spelade faktiskt ganska bra. Efter matchen stannade jag kvar i byäng och kolla på 96 matchen dom förlorade dock, några i mitt lag var med och spelade. Sen åkte jag hem duschade och fixade mig och sen fick vi en massa gäster. Klara och Torsten kom, vi tröttnade på småbarnen och gick hem till Klara och kollade på paranormal activity 2, vi flippade typ ur alla tre den var skit läskig. sen idag var jag i kyrkan kl.11 höll typ på att somna... efter det gick vi till Täby och åt lunch och köpte julklappar jag hade inte köpt en ända men nu har jag det :) Tagga sista riktiga skoldagen imorgon, för på tisdag ska klassen till gamlastan och på onsdag slutar vi!!!
PUSS JOSSAN
Juste i fredags fick jag reda på att jag är vidare till omgång 3 i region!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0