2 December.

Skrivet 2011-12-02 Klockan 20:10:18

Åhh veckan är äntligen avklarad! efter många jobbiga läxor och ett SO prov är det äntligen fredag, så skönt :)
idag hade vi beep test (ett cp hemsk konditionstest) åhh jag hatar det, där är så hemskt och jobbigt aja efter skolan så var det imgen som kunnde göra nåt + att jag var jättetrött och extermt svettig å jag gick hem själv och duschade och tog det lungt! Imorron ska jag och mamma in till stan med några tjejer i min ålder och deras mammor, ska bli jätte kul, kanske kan köpa lite julklappar och sånt, sen bli det midag hemma oss nån. På söndag ska jag och maria till kyrkan, haha låter helt cp men man måste gå på några "gudstjänster" innan konfirmations lägret i sommar ♥ sen gör vi väll nåt roligt efteråt, kanske :D
Nu ska jag njuta av att det är fredag så vi hörs när vi hörs, byeee! 




/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0