.

Skrivet 2011-12-10 Klockan 13:28:12

Hehe jag det blev inga inlägg förut, sorry!
Kan väll börja med att berätta om min fredag, va i skolan (ofcourse) sen var jag hemma hos jossan efter skolan och vi såg på loveactually, sjukt bra! Sen på kvällen va jag och Maria på Bio i TC. Vi såg "Breaking dawn" den var jättebra även fast vi båda inte är så twilight intresserade så var det jättebra, rekomenderar :)
Sen gick jag upp tidigt idag eftersom jag hade träning, såå skönt att få röra lite på sig och såklart att träffa alla gryma brudar i laget♥ Nu sk ajag till TC och köpa alla årets julklappar till både kompisar och familj, mys!
Hare så bra, så hörs vi!

Tummen upp↑

Träning med bästa laget!

Julkklappar!

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0