HEAD UP, STAY STRONG, FAKE A SMILE AND MOVE ON.

Skrivet 2011-12-29 Klockan 20:43:14

SHO BROE! Kom hem i för går men har inte orkat blogga.
I för går (alltså i tisdags) så åkte jag bil i 6 timmar typ, sen på kvällen så gick jag över till Klara (vi är grannar för er som inte viste det) vi kollade på film och hade det mysigt.

Sen igår (onsdags): Trodde jag att vi hade träning kl.11 men nepp det var kl.1 så jag gick upp tidigt i onödan -.- träningen var bra skönt att träna efter julhelgen. Sen åkte jag snabbt hem, duschade och fixade mig. Sen gick jag ner till ica där jag mötte Filippa! det var länge sen vi träffades och jag hade saknat henne hahaha vi drog in till stan och checkade in mellandags rean, jag köpte en tröja från hollister. Sen åt vi på kungshallen.

Idag hade jag sovmorgon!!! har inte haft det på otroligt länge, sov till halv tolv oops. Sen var det träning i byäng, men ingen tränare dök upp men vi körde ett ganska hårt basket pass ändå. Efter träningen körde jag lite fys och sen åkte jag hem. Har nyss ätit middag och får se vad jag hitter på nu. PUSS JOSSAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0