OH FUCK IT IS MONDAY TOMORROW.

Skrivet 2011-12-11 Klockan 21:30:50


Hello! söndag idag, hade lite sovmorgon som jag typ inte har haft på typ över 2 veckor så det var skööönt sen åkte jag in till stan och kolla på teater sen åt vi middag på hard rock cafe. Igår lördag så var det match på morgonen i södertälje så vi fick gå upp tidigt, vi vann matchen med typ 12 poäng as nice matchen var dock rätt så kaos mååånga fouls, domarna blåste sönder matchen så den tog typ 2 tim. sen åkte jag hem och åt mat och duschade och sen åkte jag och gymmade på njoy med pappa!
Imorgon är det måndag och på kvällen är det träning asusual... denna vecka är även den sista "riktiga" veckan i skolan innan lovet (looove) PUSSSS JOSSAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0