SORRY DUDE!

Skrivet 2011-12-01 Klockan 21:47:24


-När man har tråkigt och bildbrist så blir det såhär hahaha-
Sorry för att jag inte bloggat så mycket på senaste men jag är så otroligt trött och stressad. Hade SO prov idag som gick helt okej tror jag, sen så gick jag hem snabbt och plugga och sen åka till träningen, det össregnade och blåste som fan ingen härlig upplevelse. Träningen var som vanligt åt på taco bar med pappa efter. I HELGEN HAR JAG REGION! är så himla taggad och super duper ultra mega nervös. Veckan i övrigt har varit mycket stressig vi förlorade även matchen mot djursholm i helgen och Hanna ska byta lag, kommer sakna henne. Åhhhh behöver jullov nu!!! Nää nu ska jag göra klart min engelska läxa och sen fixa till schoolish imorgon PUSS & KRAM FRÅN JOSSAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0