THE MOMENT YOU GIVE UP, IS THE MOMENT YOU LET SOMEONE ELSE WIN.

Skrivet 2011-12-07 Klockan 16:55:41

Tjennare, var sjuk igår så jag hade ingen blogg lust och jag orkade inte. Var inte i skolan eller på träningen. Min bror fyllde även 12 år igår så ett stort grattis till honom. Idag gick jag till skolan igen för jag mådde mycket bättre, onsdagar är också min kortaste skoldag så det var rätt så chill. Ska inte gå på träningen ikväll heller för jag vill inte riskera att bli sjuk igen. Så jag kommer nog bara plugga resten av kvällen. Har nyss kollat på massa nyhets klipp på tv4 play för vi har SO nyhets grej imorgon. Nu ska jag plugga vidare PUSS JOSSAN♥

Har även fixat en ny header :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0