THE ONLY PEOPLE WHO NEVER FAIL ARE THOSE WHO NEVER TRY.

Skrivet 2011-12-22 Klockan 21:27:16


The day has been good, hade sovmorgon idag för jag har ju jullov!! Sen packade och städade jag för jag ska till min mormor och morfar imorgon, vi ska fira jul där. Jag måste gå upp jätte tidigt imorgon för vi ska slippa all trafik som ska åka imorgon, så jag ska typ gå upp kl.6 wehå. Vid typ klockan fyra kom Filippa hit och vi chillade typ tog lite bilder mm. Jag kommer antagligen inte blogga så mycket under helgen efter som det är x-mas men jag ska blogga så mycket jag kan och orkar, från Johannas del blir det ingen bloggning hon kommer inte hem förän efter nyår. Just nu sitter jag och skypar med Filippa som har fått en ny header som jag gjort hehehe, nää men kolla in hennes blogg den äger och om jag inte skriver innan jul så MERRY CHRISTMAS EVERYONE!! KRAMAR FRÅN JOSSAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0