12/18

Skrivet 2011-12-19 Klockan 21:33:31

Hej! sista riktiga skoldagen idag då, chill! och som sagt imorron ska klassen till gammla stan, hoppas det blir kul :) helgen har varit toppen, i lördag var det "julafton" för min familj, eftersom att vi inte ska ta med alla juklappar till Thailand så va jag och familjen och min morbror hos min mormor och firade lite jul! vi fikade, kollade på Kalle Anka (på youtube, haha) åt julbord och delade ut julklappar och hade mysig :) på söndagen var ju jag i kyrkan, hehe och började packa lite! ha det så bra / Johanna
Här är mina juklappar:
hehe mascara!
behövde nya hörlurar.
4 små dusch tvåler som luktar UNDERBART!
parfym.
och det bästa av allt, ETT MACRO OBJEKTIV!!!!! är så jävlaa glad kan inte fatta att jag fick det :)
en pyjamas och en tröja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0