YOU ARE WEIRD. I LIKE YOU.

Skrivet 2011-12-05 Klockan 15:17:58

Heejhopp sitter i skolan vi har spanska och slutar om typ... 20min segt efter skolan blir det plugg som vanligt sen träning med laget i tibble.
The reason why jag inte bloggat är därför att jag har varit på regions uttagning i helgen som jag kanske redan har skrivit. Det gick helt ok är bara otroligt stel och har träningsvärk i typ hela kroppen. Gick upp kl.06.30 i lördags och söndags, i lördags var vi på Bosön och hade träningar plus skivstång och på söndagen var vi i Åkershov och hade träningar, teori och yo-yo test (som ett beep- test). Jag får veta om jag gick vidare om typ 2 veckor så det är bara att hålla tummarna.
 
JOSSAN



Kommentarer
Postat av: filippa

Skrivet 2011-12-07 Klockan 16:33:40
svar: Tack, puuuss <3

URL: http://filippakleineman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0