Fixar dag!

Skrivet 2011-02-26 Klockan 13:31:00

häääj på er! Ja, idag äre en sån där fixar dag, jag har varit och köpt ett skal till min ipod och nu har jag pakat lite och så nu tänkte jag skriva ett lite inlägg och sen ladda ner massa låtar, så man har nånting att göra i bilen imorron! :D Vi ska iaf till ett ställe som heter "Kläppen" det är ett ganska stort sidställe som ligger precis vid sälen ungefär, vi ska vara där med några kompisar och så ja, jag tror det kommer bli  RIKTIGT KUUL! <33

Men jag tror tyvärr int att jag kommer kunna upptatera så mycker men vi får se!



haha, fick solen i ögonen så jag var tvungen och blunda, jag ser ganska konstig ut men jag hinner inte lägga upp nån annan just nu :(



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0