basket cup

Skrivet 2011-01-03 Klockan 11:29:03

Ja jag har inte bloggat på ett tag för jag har basket cup och jag kommer nog inte blogga på ett tag heller men jag kan berätta lite vad som hänt och händer:

Igår (söndag): gick jag upp tidigt föra att spela basket match mot ett fetto som typ försökte döda mig men vi vann, sen hängde jag vell i tibble i flera timmer och åt lite på donken mm. och sen på kvällen var det en till basket match mot solna 2, men då var jag nyckelpiga (för dom som inte vet vad det är så springer man med nycklar till folk) men dom vann iallafall :)

Idag (måndag): så har jag SOVMORRON! och sen ska jag typ åka buss med Linda och sen ska vi kolla på match mot bollstanäs kl.4 jag ska nämligen inte spela en ända match idag -.-

Imoron (tisdag): spela två matcher om vi går till final som jag hoppas :)


när vi var små :)

//Jossan<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0