ojdå.

Skrivet 2011-01-09 Klockan 15:17:42

Vi hann aldrig blogga mer i går kväll...
Först så kollade vi på "Späck" som vi skrev och så åt vi godis (tjockisar) sen var vi i mitt rum ett tag och sen kollade vi på typ 4 greys anatomy avsnitt :P sen pratade vi lite och så och sen gick vi och la oss för vi var tvungna att gå upp ganska tidigt typ kvart i 10 för jag skulle spela basket match, vi vann med typ 60p :D ♥

Aaa och nu sitter jag här och har tråkigt och tänker på att set är skola IMORGON!
Har taggit lite bilder och så som ni får se sen♥


gammal bild♥


Kommentarer
Postat av: Klara

Skrivet 2011-01-09 Klockan 20:05:03
Har frågestund på min blogg, så om du undrar något är det bara att fråga :) xoxo <3

URL: http://torgerson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0